Wednesday, March 3, 2010

Visual Basic 6 වින්ඩෝස් 7 වල වැඩ නැද්ද?

   Windows 7 භාවිතා කරන්න පටන් ගත් මට ආපු ප්‍රශ්ණයක් තමයි Visual Basic 6 මෘදුකාංගයWindows 7 වල ධාවනය කරවීමේ ප්‍රශ්ණය. Visual Basic 6 ස්ථාපනය කළ විට අවසායේ කම්පියුටරය රීස්ටාට් කරන්නට අසන පැනයට ප්‍රතිචාර දැක්වූ විට කම්පියුටරය රීස්ටාට් වෙයි. නමුත් VB ඕපන් කරන විට 1 රූපයේ පරිදි අඤ්ඤකොරොස් මැසේජ් එකක් ලැබේ.

මෙයින් කියැවෙන්නේ VB6TMPL.TLB යන සිස්ටම් ෆයිල් එක නිවැරදිව වින්‍යසගත නොවී ඇති බවයි. මම කළේ පහත පරිදිය

1. Start-->All Programs-->Microsoft Visual Basic 6.0-->Microsoft Visual Basic 6.0 යන ස්ටාට් මෙනු අයිකය මත R-Click කර Open File Location යන්න තේරීමයි.

2. දැන් VB6.exe අයිකනය select වී තිබේ. එය මත R-Click කර ලැබෙ මෙනුවේ Properties යන්න.

3. දැන් පහත ආකාරයේ ඩයලොග් බොක්ස් එකක් ලැබේ. එහි Compatibility ටැබ් එක තෝරා පෙන්වා ඇති වෙනස්කම සිදු කරන්න. OK කරන්න. දැන් VB ඕපන් කර බලන්න.

* මෙහිදී සිදු වන්නේ අදාල මෘදුකාංගය වින්ඩෝස් Xp වල හොඳින් වැඩ කරන නිසා වින්ඩෝස් 7 වලදීද වින්ඩෝස් Xp එම පරිසරයේම වැඩ කරන බව මෘදුකාංගයට දැන්වීමයි. මෙය මෘදුකාංගය රවටා අපේ වැඩේ ර ගැනීමය. පරණ වින්ඩෝස් සංස්කරණ වල වැඩ කරන එහෙත් අලුත් සංස්කරණ වලදී වැඩ නොකරන මෘදුකාංග ගේම් සඳහා මේ ක්‍රියාකාරකම කර බලන්න. හරියන ඒව තියෙන්න පුළුවන්.



3 comments:

  1. එළ ඕයි මම මේක දාන්නම් එළකිරි එකේ අව්ලක් නෑ නේ ඔයාගෙ බ්ලොග් එකේ ලින්ක් එකත් දාන්නම්

    ReplyDelete

මගේ ලිපිය ගැන ඔබේ වටිනා අදහස මා හට ලබා දෙන්නට කාරුණික වන්න. ඒක මට ගොඩක් වටිනවා.