Saturday, September 21, 2013

ඝන දෙවියන්ගේ තරම

       දෙවියන් වැඩ සිටින බව හා දෙවියන්ගේ හාස්කම් ගැන විශ්වාස කරන මිනිසුන් අප සමාජයේ අඩු නැතිය. මා බොහෝ කලක් උත්සාහ කළත් දෙවියෙකු හෝ පෙරේතයෙකු හෝ අඩුම තරමේ හොල්මනක්වත් දැකීමට තරම් මා වාසනාවන්ත නොවුනෙමි.  කිසිදා දෙවියන් දුටු පුද්ගයයෙකුද හමු නොවුනි. මා දෙවියන්ගෙන් කොතරම් දේ ඉල්ලුවත් එකක්වත් දුන්නේ නැත. එහෙත් අම්මා හා තාත්තා ඉල්ලන සියළු දේ ඔව්නට හැකි පමණින් මට ලබා දුනි. ඉතින් මව් පියන් දෙව් බඹුන් විය යුතුයැයි මම විශ්වාස කළෙමි.
      පොතින් පතින් හා ඇසූ පිරූ දෙයින් මට වැටහෙන්නේ ඝණ දෙවියන් සාමාන්‍යෙයන් පොඩි ඇට ගෙම්බෙකු තරම් විය යුතුය. නැත්නම් ඔහුගේ වාහනය වන මීයාගේ පිටේ යාමට නොහැකිය. කතරගම දෙවියෝ පූස් පැටියෙකු තරම් විය යුතුය. නැත්නම් ඔහුගේ වාහනය වන මොනරාගේ පිටේ යාමට නොහැකිය.
    දේව භක්තිය නිසා මේවා ගැන එලිපිට කව්රුත් කතා නොකරති. නමුත් මේ දේව පච මුලින්ම හැදූ අයට තිබූ නුවණ ගැනනම් මේ දෙවියන් හා ඔවුනගේ වාහන වල තරම අතර නොගැලපීමෙන්ම පැහැදිලිය. නිකං ඉදං බොරු පුද පූජා පවත්වමින් මෝඩ භක්තිකයින්ගෙන් මුදල් සූරාකන්නන් විසින් දෙවියන්ව තවත් උඩ තියනු ඇත.
     

No comments:

Post a Comment

මගේ ලිපිය ගැන ඔබේ වටිනා අදහස මා හට ලබා දෙන්නට කාරුණික වන්න. ඒක මට ගොඩක් වටිනවා.